مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 18:252022-12-26اقتصادي

خبر خوب| بسته های تشویقی وزارت راه و شهرسازی برای بازسازی بافت های فرسوده کشور


نماینده طرح بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی از ارائه بسته های تشویقی این وزارتخانه برای ساخت بافت های فرسوده در طرح بازآفرینی شهری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج،  سید علی باب الحوائجی در جمع خبرنگاران از سکونت 32 درصد مردم کشور در بناهای ناپایدار خبر داد و گفت: در سال 95 تعداد افرادی که در بناهای ناپایدار زندگی می کردند 19.

5 میلیون نفر بود که این آمار طی این سال ها به بیش از 22 درصد افزایش یافته است، ضمن اینکه 20 درصد بناهای شهری کشور ناپایدار هستند.

  نماینده بازآفرینی شهری ایران از ارائه بسته های تشویقی در جهت احیا بافت فرسوده خبر داد و گفت: هیچ محدودیتی برای احیا و پایداری یک بافت فرسوده وجود ندارد در بسته تشویقی به هر واحدی که در بنای فرسوده احداث شود معادل 350 میلیون تومان وام پرداخت می شود.

وی بیان کرد:  نحوه پرداخت وام به این شکل است که 150 میلیون آن با سود صفر درصد و 200 میلیون هم سود 6 تا 12 درصد و بازپرداخت 12 ساله است که دو سال تنفس و 10 سال دوران بازپرداخت است.

  این مسئول در ادامه سخنان خود در خصوص سیاست وزارت راه و شهرسازی دولت در بافت های فرسوده گفت: سیاست وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم نوسازی واحدها در بافت فرسوده شهری است وی بیان کرد: اولین برنامه وزارت راه و شهرسازی برای نوسازی بافت های فرسوده آگاه سازی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| بسته های تشویقی وزارت راه و شهرسازی برای بازسازی بافت های فرسوده کشور

خبر خوب| بسته های تشویقی وزارت راه و شهرسازی برای بازسازی بافت های فرسوده کشور